tisdag 16 mars 2010

Att hålla vad man lovar...

Igår lovade jag att jag skulle blogga idag. Klockan är ca 23.35 och jag har fortfarande lite tid att blogga innan idag blir igår. Denna vecka har startat så fort att jag knappt hunnit med. Som en riktig käftsmäll - fast gött! :) Igår var fullt ös på jobbet. Idag har jag lämnat sambo på flygplatsen, jobbat, gjort ärenden, jobbat lite till... Och sen vart modell för Peters webbilder. Foton på gaddningar kommer snart här och foton på snygga kläder kommer på ish-bloggen.

Har haft en helt fantastisk helg i huvudstaden. Fantastiska middagar (Mmmmmmmmmm, toast Pelle Janzon på Teatergrillen... *Homer Simpson-dreglar*), lite shopping och lite kulturellt häng vid slottet; i Skattkammaren och Livrustkammaren. Samt span på högvaktsavlösningen.



Min kära sambo blev sugen på att gadda sig. Han har sitt "pass-stämpel-ben" där han har börjat med traditionen att göra en tatuering i form av en pass-stämpel varje gång han kommer till ett nytt land. Stockholm är ju nästan som utomlands, så varför inte göra en tatuering där med? Hittade "Electric Tattoo" på Söder; en störtskön old school studio. Det var lite "som förr", när man kommer till studion, pekar på en bild, sen kör man. Inte boka, bara droppa in. Och tusentals sköna Sailor Jerry-flash på väggarna. Det blev en fin liten "stämpel" på sambons ben, alldeles bredvid New York-stämpeln. Nu är han i Shanghai, får se om han kommer hem med några nya gaddningar....



http://www.electrictattoo.se

Nu när jag äntligen skrivit klart detta kollar jag på klockan - 00.12 enligt min dator.... Detta är vad som kallas att inte hålla vad man lovar ;)
Dröm sött! Imorrn kör vi på igen!


















Inga kommentarer: