tisdag 14 september 2010

Lite info angående v 37-38

Jag är alltid gräsänka en gång på hösten och en gång på vintern/våren. Sambon åker då till Asien och jobbar. "Intresseklubben antecknar" tänker ni nu. Men jag HAR en poäng med detta inlägg ;)

Ena hunden har vi hundvakt till. Men andra - Hunken - får följa med mig till jobbet. Givetvis inte in till studion, men han får ligga på bakgården medans matte (jag) jobbar. Det är nog inte världens roligaste (men kanske bättre än husses kontor;) Poängen är den (ja, nu kommer det) att jag kommer försöka jobba så lite som möjligt under tiden sambon är i Asien (för Hunkens skull). Det är egentligen bara 7 st arbetsdagar det handlar om men vill ändå informera er om detta.
     Är helt övertygad om att jag trots allt kommer få höra "Hon är ju aldrig här, När jobbar hon egentligen?" osv, men jag får ta det helt enkelt... och hoppas på att jag har många bloggläsare! Det är här ni blir upplysta! ;)

Det kommer alltså bli lite hattifnattigt under denna och nästa vecka - med start idag! Ska försöka att skriva ihop någon slags lista med öppettider som gäller under dessa två veckor (med reservation för ändringar):

V. 37
Idag: 10-15.30
Imorrn: 14-16
Torsd-fre: 10-18

V. 38
Mån: 13-16
Tisd: 10-18
Onsd: 10-16.30

Tack för förståelsen!

Kram/ Little Bird

Inga kommentarer: