tisdag 26 juli 2011

Rätt sak på rätt plats!





Igår hade jag en mysig måndag. Började dagen på Byggmax och Ikea. Sen till studion å bygga in högtalarkablar i den nya listen, samt bygga byrå/avlastningsbord att gömma stereon i. Nu är allt snyggt inbyggt!

Kund! Blev några kinatecken modell större på baksida vader!

Maskinisten kikade förbi med ett bygge han gjort till mig. Provkörde den idag och kan bara säga att jag är mycket nöjd - som vanligt. Tack! :)

Fika! Varför vill alla mata mig med sju sorters kakor? ;)

Sen fick jag flaskpost - jeeeiiijjj! :)

Inser nu (eller har egentligen insett för längesen;) att jag aldrig kommer bli någon journalist (har aldrig velat bli det heller). Kan inte ens göra mina blogginlägg i ordning. Semesterbilderna är äntligen uppe å nu när tid äntligen finnes bloggar vi gårdagens nyheter tillsammans med dagens ;)  

Fick leverans ifrån ProTattooArt idag. Nu har vi äntligen nya nitril-handskar på lager. Så om ni vet att ni är överkänsliga/allergiska emot latex - säg gärna till så använder jag nitril istället!

kram


Inga kommentarer: