måndag 3 oktober 2011

Om veckan som vart & Måndag!



Hmm, såg just att jag inte missade så mycket av mässan som skulle vart i helgen. Hade verkligen velat gå på Tattoofest Värmland, då jag missade både Växjö tattoo convention och Ink Bash i år. Men om Folkets hus kursar och festen läggs ner så... Istället blev det trevlig middag lördag kväll och hummerfiske (nåja, krabbor blev det...) söndag morgon. Mycket trevligt! 

Veckan som varit har oxå vart trevlig. Ny orange färg i håret i måndags! :) Massa kul jobb i studion såklart! Och i torsdags gjorde jag ett gästspel på Goopy by Spot's öppetkväll. Mat från Moodys, musik från Dj Kangasoja och kvällens värdinna: Gretchen! Passade på att boka in min gamla vapendragare Peter. Blev två smågaddningar på hans film-ben. 

Nu är det måndag och det finns äntligen lite tid till att blogga... Och har jag något vettigt att säga då? Nä, inte direkt ;) Kör "omvänd måndag" idag, vilket betyder att jag öppnade tio istället för ett och i gengäld stänger jag lite tidigare. Men först lite skiss-och-kontors-göra... :)


annonsen i InkBash's programblad förresten. Tycker den blev helt ok, men måste komma ihåg att fråga mina kunder om hur de fick höra talas om Little Bird. Vet ju att många känner nån som känner nån som känner nån osv... Men det är alltid intressant att få höra om annonserna verkligen funkar... 

Lite intressanta länkar till dagens inlägg:









Inga kommentarer: