fredag 1 juni 2012

Semester!

Ja, ibland måste även tatuerarn ha semester! Ungefär såhär:

5-17'e juni är det semesterstängt! Jag kommer att vara utomlands (utan mitt kontor med mig), så under den tiden är det bokningsstopp. Eventuella avbokningar eller ombokningar tar jag HELST när jag kommer hem ELLER via mail (som jag svarar på när jag kommit hem från semestern).

Sen jobbar vi på någon månad innan det är dags för lite ledighet igen. 18'e juli-6'e augusti är det semsterstängt igen! Utomlands 18-30'e juli och lämnar även då kontoret hemma. Samma som ovan gäller när det kommer till bokningar!

Första veckan i augusti kommer jag eventuellt finnas på plats i studion och pyssla med renovering (om jag inte hunnit göra det innan). För er som missat det har jag köpt grannbutiken och ska nu alltså bygga ut! Siktar även på att hinna ha en schysst invigning innan höstmörkret börjar komma. Vi får se :)

Ha en go sommar allihop! Vi syns!




Inga kommentarer: