söndag 7 mars 2010

Angående måndag mm

Hej!

Har vart en grym helg, som gått alldeles för fort. Middag, teater, party, pannkakor, filmkväll, Kat Von D hos Skavlan (jag fattar inte hur den mannen bär sig åt för att få dit alla superkända superstjärnor, superpolitiker mfl)... Grattis igen Camilla Kaffekungsdotter och supertack för igår. Har hunnit träffa min lille storebror som är i Sverige på besök. Men underbart är kort (och vi får se om vi hinner ses en stund imorrn oxå).

Imorrn har jag planerat sovmorgon. Har första kunden kl 13, så räkna med att jag kommer till studion ca 12.30. Har lite att fixa med och dessutom känner jag att ett träningspass hade suttit fint imorrn förmiddag. Ett streck på tavlan Peter! Jag knappar in ;)

Resten av veckan ser ut som vanligt fram till fredag, för då händer det grejer. Ska åka en sväng till Sthlm och har därför tagit ledigt fredag/lördag. Så det blir alltså en kort vecka (men det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av;)

Kraaaaam

Inga kommentarer: