söndag 6 juni 2010

Disel?

Lyckad festival i Alafors igår. Det var både punkigt, rockigt och härligt folkparkigt på samma gång. Nästan så att man önskar man kunde åka tillbaka en 40 år i tiden och se hur det gick till i folkparkerna när det begav sig.



Anlände strax före kl 18 och började rigga min arbetsplats. Insåg att jag glömt både lampa och gladpack. Tur att det finns dagsljus och plastpåsar man kan använda sig av istället ;) Gaddade först hjärtan med "mor" och "far" på Thomas från Grunge Gringos. Sen blev det till att färglägga blomma mm på Jimmys arm. Under tiden var det många som hade frågor och ville tatuera sig. En del blev besvikna på min "principfasthet" när det kommer till att gadda (eller snarare INTE gadda) fulla människor. Bara att gilla läget...



Hade en utlottning av presentkort - som fortfarande pågår. Vi får se vem den lyckliga vinnaren blir ;)


Knappt man blev förvånad att den här stod inne på herr-toan. Min sambo tog bilden - jag var INTE där inne. 

Vill förresten passa på att tacka Fred, som var en av initiativtagarna till detta. Gött jobbat - mer sånt! :)

Inga kommentarer: