måndag 6 september 2010

Kräftskiva i Hedefors!

Har haft en fantastisk helg med härliga människor! I fredags var vi bjudna hem till Vilda, min tatuererska! Tack för supergod mat och trevligt sällskap. Fick även ett maskintips jag ska kolla upp - Swashdrive! Övernattning i Vårgårda och sen Briardutställning (Briard = samma ras som mina hundar) på Tånga Hed. Valpar är ju ngt av det sötaste som finns och jag är stolt över oss att vi inte fick med flera stycken hem :)

Sen åkte vi på kräftjakt! 188 kr kilot var ju faktiskt inte alls farligt! :) Hem, göra sig iordning och sen åka till den mysiga hippie-byn Hedefors!


Vi började med att hoppa studsmatta!


Sen var det dax att bege sig till festplatsen. Hattar på
(det är ju ändå kräftskiva)



Lotta, Åsa å Annelie körde eld!



Framåt småtimmarna var det dax för
Bobby Car-race!


Tack Linda och alla andra! Jag hade fantastiskt roligt! :) :)



Inga kommentarer: