fredag 12 november 2010

Ett axplock ur veckans galleri!

Tänkte ta helg nu. Blev klar tidigare än väntat. Och det passar ju bra. Har nämligen hittat mitt gymkort som har varit försvunnet/förträngt det senaste halvåret. Tänkte passa på att använda det innan jag åker hem till fredagsmyset! Innan jag lämnar studion för den här veckan vill jag bjuda er på några få av veckans alster!

Tommys skelettgubbe som tittar ut genom huden. Är förmodligen ett ascoolt skate-märke som jag inte känner till. Powell Peralta om det känns igen någon?

 Jag fortsätter väl att namedroppa då - Derek Hess. Cool konstnär som snöat in på tuschteckningar verkar det som.

 Felicitas-tattoo för lillsyrran Felicia. Namnet Felicia härstammar tydligen ur "Felicitas" som betyder tur/lycka. Felicitas är även lyckans gudinna inom den Romerska mytologin!

 Världens roligaste partytrick måste nog ändå vara att försöka tända det här stearinljuset. Tycker kanske inte Alex dock - han har haft ont tillräckligt. Inte elda på hans arm då, schyssta!

Gjorde mer eller mindre klart Rickards sleeve (bilden ovan är dock inte gjord idag). Passade även på att göra text på hans händer.


Trevlig helg då! :)

Love

Little Bird

Inga kommentarer: