tisdag 7 december 2010

Tisdag

Igår började jag dagen med att lämna min hund Hunken hos veterinären för kastrering. Aj aj, å nu har han inga kulor kvar. Istället har han fått en fin tratt han får ha runt huvudet. Funderar på att döpa om honom till Munken, Tratten eller Lampan ;)

Sen åkte jag till gymmet. Fyrtio minuter på löpbandet och en halvtimmes styrketräning. Framförallt rygg och axlar behöver jag träna. Så kanske min kropp håller och orkar jobba ett par år till ;) Har även funderingar på att komma igång med lite vinteraktiviteter. Och då snackar jag inte om att dra ihop ett bob- eller skidskytte-lag. Men att kanske få ihop ett gäng och åka i Himlabacken (eller om den heter Alebacken nuförtiden) någon gång ibland. Jag måste börja träna nu inför skidresan i februari! ;) Vilket påminner mig om att jag fortfarande inte fått tag på Emil... Emil som har tid den 4'e februari - hör av dig!

Efter gymmet åkte jag till studion. Älskar mina måndagar. Perfekt att börja kl ett och sen bara ha en enda kund som man lägger ett par, tre, fyra timmar på. En japansk drake blev det, på Robins högra överarm. Glömde självklart kameran hemma, men fick låna Peters. Ska bara ta de bilderna från honom, så kommer de på bloggen :)

Idag började jag dagen med jägar-tatuering. Tyvärr ingen kamera idag heller. Men Daniel har lovat att han kommer tillbax för fler gaddningar, så får jag passa på att plåta då istället. Här har vi iaf förlagan...



rätt coolt tycker jag....

Sen har eftermiddagen vigts åt drakar! Hans fick två stora drakar på sitt ben och Håkan fick en på magen. Han sa att det inte gjorde så värst ont på magen (wtf??) och jag önskar att jag hade hans smärttröskel. På torsdag är det dags igen för mig - aj aj på ryggen... :)

Inga kommentarer: