söndag 15 maj 2011

info och onödigt dravel...



Jag började med att döpa detta inlägg till "måndag" när jag började skriva på det i måndags. Nu, snart en vecka senare, hoppas jag på att bli klar ;) Var faktiskt nära att skriva klart i torsdags, men då var det tydligen ngt problem med blogger (inte bara jag som vart drabbad).


Har haft en go helg med jobb och nöjen (läs förra helgen)! Årets första rullskridskotur avklarad! :) Riktigt härligt var det att rulla i det fina vädret. I lördags hade jag Anton här i studion. En Rockuggla blev det på hans "old school-arm". Riktigt snyggt! Å mer kul jobb blir'e framöver!


Det har redan visat sig väldigt positivt med ombyggnationen. Förutom att det såklart är väldigt fint här och mer än dubbelt så stort, så märker jag att folk vågar kika in här på ett annat sätt. Man är inte lika rädd att störa när jag sitter i en ljus, öppen studio ;) Dessutom är det inte alls så ensamt som jag befarade. Dels är det ju fullbokat precis hela tiden, så jag har ju alltid sällskap av någon kund. Och när det är dags för kaffe knackar jag tre ggr i väggen in till Peter, så ses vi över en kopp på framsidan! :)


Förra veckan var rörläggare från Kungälvs rör på plats och fixade vvs till nya "köksdelen" i väntrummet. Nu har vi alltså självservering på kranvatten - lyx! :)


Jaa, det var lite info blandat med onödigt dravel. Nästa inlägg blir roligare. Då blir det bilder! :)

Inga kommentarer: