söndag 5 juni 2011

Angående semester & helgdagar!

Angående semester & helgdagar!

Som de flesta vet är det lite röda dagar nu i krokarna. Och som några vet brukar jag åka till
Sweden Rock Festival i början av juni varje år!
Utöver detta hade jag tänkt att unna mig en hel vecka semester i juli
samt någon liten ledig dag här och där!

V 23:
Stängt hela veckan

V 24:
måndag - stängt
tisdag - öppet 13-18
onsdag-fredag - öppet 10-18

v 25:
måndag - öppet 13-18
tisdag-onsdag - öppet 10-18
torsdag-fredag - stängt

v 26-27:
öppet som vanligt (eventuellt stänger jag tidigare på fredagen)

v 28:
Semesterstängt!

v 29 och framåt:
Öppet som vanligt igen!

Jag har inte brytt mig om att skriva vilka lördagar och söndagar jag har stängt. Men de flesta lördagar och alla söndagar är det stängt - som vanligt! :)

Med reservation för ändringar.

Ha en go sommar allihop!

//Little Bird




Inga kommentarer: